Tanrı Demek Neden Rahatsız Eder?
Kardeşim, bazen bir ortamda “Tanrı” dediğinde insanların yüzüne bir bakıyorsun, sanki çok büyük bir günah işlemişsin gibi şaşkın şaşkın sana bakıyorlar. Oysa ortada ne kötü bir niyet var ne de dine saygısızlık. Sadece Türkçemizin kendi kelimesini kullanıyorsun. Ama nedense “Tanrı” deyince hemen bir rahatsızlık, bir tepki ortaya çıkıyor.